Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Just do it

Η μουσική, συχνά «παρεξηγείται», διότι η μαγεία της ακρόασης φτάνει μέχρι ένα σημείο μόνο… Τα πράγματα όμως αλλάζουν εντελώς όταν από απλός ακροατής γίνεσαι ο δημιουργός. Εκεί μιλάμε για άλλη διάσταση, η αντίληψη που έχουμε αλλάζει ριζικά και εσύ ελέγχεις αυτό που ακούς.

Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν νιώσει ποτέ αυτό το συναίσθημα και πραγματικά δεν ξέρουν τι χάνουν! Δεν έχει σημασία τι παίζεις ή αν είναι καλός, πιστέψτε με, μόνο το γεγονός ότι το κάνεις μετράει.

Έλεγα τις προάλλες σε ένα φιλαράκι μου ότι εγώ και τόσοι άλλοι τυχαία ασχοληθήκαμε με τη μουσική, έκατσε και με κάποιο τρόπο «μπλεχτήκαμε» με τη μουσική. Αν δεν δοκιμάσεις ποτέ δεν θα μάθεις. Σίγουρα υπάρχουν οι άνθρωποι που ότι ακουμπάνε βγάζει μουσική, που έχουν τη μαγεία της μέσα τους, αλλά αν δεν το δοκιμάζανε θα το μαθαίνανε ποτέ;

Είναι όπως λέει η Nike, απλά κάντο, δεν χάνεις τίποτα, έχεις μόνο να κερδίσεις από μία τέτοια εμπειρία.
Έχω ακούσει το βλακώδες επιχείρημα: δεν είμαι καλός!
Συγνώμη αλλά ποιος είναι καλός με το που αρχίζει να ασχολείται με κάτι; Θέλει χρόνο και πόνο, αλλιώς δεν γίνεται τίποτα!
Επίσης, το άλλο επιχείρημα είναι: έχω σπουδές, δουλειά, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τη μουσική, άλλωστε δεν θέλω να γίνω επαγγελματίας!
Δηλαδή όλοι όσοι ασχολούνται για παράδειγμα με τον αθλητισμό, είναι επαγγελματίες; Απλά γουστάρουν να παίζουν μπάλα!

Ξεκολλήστε και δοκιμάστε, δε χάθηκε ο κόσμος…


Δεν υπάρχουν σχόλια: